Samarbeidsprosjekt

Stipendordninga er eit samarbeidsprosjekt mellom Norsk kulturskuleråd og Norsk Tipping der målet er å synleggjere arbeidet som kommunane gjer for born og unge.

Stipendet er tenkt å vere verdifull inspirasjon og eit viktig bidrag for å oppfylle dei mange talentfulle unge sine draumar.

Desse medlemmene i NMF får stipend:

Rogaland:
Ingvald Andre Vassbø frå Eigersund, Eigersund og Husabø Skolekorps og Rogaland Ungdomskorps.
Anders Siegrist Oliver frå Stavanger har spelt slagverk i Nylund Skolekorps
Kjetil Djønne frå Tysvær spelar euphonium og trombone og kjem frå Førre Musikkorps.

Hedmark:
Håkon Søbakken frå Løten spelar euphonium i Løten Skolekorps og Ådalsbruk Musikkforening.
Solveig Austeng Spook var medlem i Stor-Elvdal Skolekorps fram til i fjor haust der ho spelte klarinett.
Jonas Wagle Lysfoss frå Trysil spelar slagverk i Hamar Janitsjarskole og Hamar Musikkorps.

Akershus:
Dagny Mehus frå Asker spelar i Asker skolekorps.
Hannah Engøy frå Skedsmo er medlem i Skjetten jente- og guttekorps
Ingri Mathisen Grov frå Ullensaker er medlem i Sørum Musikklag.

Hordaland:
Tobias Lamberg Torjusen frå Rosendal er medlem i tre korps i Sunnhordland, blant anna Odda skolekorps og Rosendal Musikklag.
Sofie Kolve Haukås frå Bergen spelar i Krohnengen Skoles Musikkorps og Sandvikens Ungdomskorps.

Finnmark:
Monika Holst Olsen frå Alta er medlem i Tverrelvdalen skole- og ungdomskorps.

Sogn og Fjordane:
Annika Beinnes frå Høyanger spelar kornett i Vadheim Skulemusikk.

Buskerud:
Herman Støa Sannes frå Lier er medlem i Tranby Skolekorps
Fredrik Klepper Eriksen frå Hurum er medlem av Christiania Blåseensemble og Drammen Konsertorkester.

Nord-Trøndelag:
Anders Aune frå Overhalla er medlem i Skaun Skolekorps og Skaun Musikkorps

Sør-Trøndelag:
Hanne Dyrendal Seter er medlem i Bispehaugen Ungdomskorps og Grenaderkorpset

Gratulerer

NMF sender gratulasjonar til alle som har fått tildelt Drømmestipend, og ein ekstra gratulasjon til dei 17 korpsmedlemmene!

Her kan du sjå alle 100 drømmestipendmottakarane. Fleire av dei har vore i NMF tidlegare.

Utdeling av stipendet skjer lokalt der mottakarane bur.