Eikanger-Bjørsvik Musikklag (EBML) er både Norges- og Europamestere, men har aldri vært lenger nord enn Trondheim. De gleder seg til å besøke Bodø under Full Ztorm og spille åpningskonsert i Stormen konserthus fredag.

Underholdningskonkurranse

Lørdag er det underholdningskonkurranse for generasjon- og amatørkorpsene. Konkurransen vil bedømmes av medlemmer fra Eikanger-Bjørsvik Musikklag. Aspirant- og skolekorpsene har samspillseminar på lørdag sammen med instruktører fra elitekorpset fra Nordhordland.

Festkonsert med premieutdeling

Festkonserten lørdag kveld starter med fremføring av stykkene aspirant- og skolekorpsmedlemmene har lært seg på seminaret. EBML vil avslutte kvelden med en festkonsert som bare Europamestere kan. Konserten avsluttes med premieutdeling for korpsene som har konkurrert i løpet av dagen.

Her kan du få tak i billetter.