Påmeldingsfrist: 31. mars!

Navnet bør være kjent for de aller fleste dirigenter: Britiske Edward Gregson er en av de ledende komponistene i sin generasjon, og hans musikk har blitt fremført, spilt inn og kringkastet verden over, og han er kanskje mest kjent for sitt store og viktige musikalske bidrag til janitsjar- og brassband-repertoaret, og han er blant de aller viktigste nålevende komponistene for korpsbevegelsen. 9. april kommer han til Oslo!

Spesialpakke for dirigenter
Det fullstendige festivalprogrammet finner du på Stabsmusikkens hjemmesider, men vi kan tilby våre medlemsdirigenter følgende pakke:
– Fri tilgang til alle prøvene på fredag 8. april
– Clinic med Edward Gregson på fredag kveld
– Dagspass for lørdag 9. april, med alle konsertene (verdi 460,-)

Alt dette får du for bare 400,-!

Clinic
På clinic’en – spesielt arrangert for dirigentene – vil også Andreas Hanson delta. Blant aktuelle temaer er «komponere for korps», direksjon og mye annet. Fokuset er den gode samtalen, der Gregson vil dele av sin omfattende erfaring og kunnskap.

Dette blir en unik mulighet du virkelig ikke vil gå glipp av!

Merk: Kort påmeldingsfrist!