Helgen 20.-22. april 2018 er Norsk Militær Tattoo tilbake i Oslo Spektrum!

Norsk Militær Tattoo, Norges største innendørsshow, er et militærmusikkshow med nærmere 800 medvirkende. Du får oppleve innslag fra Forsvarets fem profesjonelle musikkorps, utenlandske militærkorps og drillkontingenter, og selvfølgelig Hans Majestets Kongens Garde. I tillegg deltar kor og artister fra andre spennende kunstarter!

Det familievennlige showet byr på norsk- og internasjonal militærmusikk, og spenner fra klassisk militærkorpsmusikk, via masjer, til rytmisk underholdningsmusikk. Deltakerne presenterer i tillegg egne koordinerte showinnslag innen marsj- og drilloppvisning. Showet rundes av med en triumferende finale med samtlige medvirkende på scenen i Oslo Spektrum.

Unike innslag fra hele verden

Blant årets deltagere finner vi sensasjonelle Lochiel Marching Drill Team! New Zealands fremste tropp innen presisjonsdrill består kun av kvinner, og har vunnet hele 36 New Zealandske mesterskap. The United States Army Field Band er blant flere andre store aktører man kan oppleve i mai.

Fra Norge stiller selvfølgelig Hans Majestet Kongens Gardes musikkorps og drilltropp i tillegg til profesjonelle musikkorps fra Forsvaret.

Se alle innslagene her

Vintertilbud for NMF-medlemmer

Forsvarets musikk har et godt samarbeid med Norges Musikkorps Forbund og tilbyr et meget hyggelig kampanjetilbud i februar og mars.

1. Kampanje februar – mars

Vi opererer med enda bedre rabatter for NMF-medlemmer i denne perioden.

Salplassering 1: 490,- (ord. Pris 690,-)
Salplassering 2: 385,- (ord. Pris 540,-)

2. NMF-billetter utenom kampanjeperiode

Utenom nevnte kampanjeperioder er NMF-prisen følgende:

Salplassering 1: 540,-
Salplassering 2: 435,-