Mesterskapet foregår 7. – 9. oktober i arenaen K2 i Crawley, ikke langt fra London Gatwick. Det er nesten 300 i reisefølget, og korpsene som representerer Norge er Skedsmo Drill fra NMF Øst, Spjelkavik drillklubb og Florø Drill fra NMF Nordvest, Sveio drilltropp fra NMF Hordaland og Grande Drilltropp og Kringsjå drilltropp fra NMF Hedmark/Oppland.

Norske startnummer:

Traditional Majorettes Corps:

Juvenile: Florø Drill

Senior: Grande drilltropp

Exhibition Corps:

Juvenile: Kringsjå drilltropp

Junior: Spjelkavik drillklubb

Senior: Skedsmo Drill

Parade Corps:

Juvenile: Spjelkavik drillklubb

Junior: Spjelkavik drillklubb

Senior: Skedsmo Drill

Accessories Corps:

Junior: Sveio drilltropp

Her er link til live streaming!

Her er tidsskjema/program for helgen. Landslagsleder er Ann-Cecilie S. Davis. Dommer fra Norge i mesterskapet er Malin Karlsen, som har med seg Taran Karlsen som dommerassistent. I tillegg reiser Forbundsstyremedlem og president i NBTA Norway, Lise Hagen Rebbestad.

NMF ønsker lykke til i mesterskapet og håper alle får en inspirerende tur. Heia Norge!

Følg med på Facebook-siden DRILL I NMF, og NMFs egen Facebookside.

Instagram – nmfkorps

Snapchat – nbtanorway – Legg til nbtanorway hvis du ikke allerede har gjort det, så begynner den offisielle snappinga torsdag.

nbtasnap