Dette seminaret er for alle messingblåsere fra 16 år og eldre. Her får du utvikle deg videre på instrumentet ditt. Du får lære hvordan man videreutvikler teknikker for å mestre instrumentet enda bedre.

Seminaret skjer på Råholt Ungdomsskole, Eidsvoll. (Snaue 5 min å gå fra Eidsvoll Verk stasjon. 7 min med tog fra Oslo Lufthavn Gardermoen.)

Det hele avsluttes med en ca én times konsert søndag klokken 16 på Råholt ungdomsskole.

Når: Lørdag 2. og søndag 3. mars 2019
Pris: 600 kr, dette inkluderer lunsj lørdag og søndag.
Påmeldingsfrist: 31. januar 2019
Arrangør: Yamaha Music Norway, NMF og Eidsvoll Musikkråd.

Hvis du trenger hotell, må dette bestilles på egenhånd. Vi har fått en avtale med Hotell Scandic Gardermoen inkl gratis parkering, med spesialpris for NMF-medlemmer.  For å sikre best pris, lønner det seg å være tidlig ute, da det er begrenset antall rom med spesialpris. For NMF-medlemmer må koden: D000035314 benyttes ved bestilling.

Ellers har vi ordnet en pris på 850 kr pr. dobbeltrom.

Det blir ordnet transport mellom hotellet og Råholt ungdomsskole for de som trenger det.

Meld deg på via «mine sider» i Korpsdrift.