Nå nærmer det seg årets HordaAmatøren, og her følger litt mer informasjon om konkurransen.

OBS! Erdal Janitsjar og Fana Musikklag har byttet spilletider, og oppdatert spillerekkefølge ligger lengre ned i saken!

Dommere:

Årets dommere er Catherine Berg og Harald Eikaas

NB! Husk at vi må ha 3 stk partitur av alle musikkstykker innen 15.09.18, de kan leveres på vårt kontor, eller sendes til:

Norges Musikkorps Forbund Hordaland

Postboks 674 Sentrum

5807 Bergen

Festkveld:

Det blir premieutdeling klokken 19.30 i Peer Gynt-salen. Deretter blir det fest i foajeen.

NB! Deltakerbånd fungerer som inngangsbillett. Det er også mulig å kjøpe billett ved inngangen. Prisen er kr 150,-.

Viktig informasjon:

Vi trenger også en del informasjon fra dere, og her finner dere skjema som må returneres til oss innen 15.09.18

Medlemslister:

Medlemslistene vil bli tatt ut 15.09.18, så dette er siste frist for eventuelle endringer på listen.

Faktura:

Faktura for deltakelse vil bli sendt på epost. Frist for betaling er 15.09.18