Otta Musikkforening i samarbeid med NMF Hedmark/Oppland ønsker alle voksenkorps velkommen til årets KorpsCup Otta lørdag 19. oktober.

Cupen vil være den 30. i rekken og er kjent som den årlige happening blant de fleste Hedmark- og Oppland-korps. Otta Musikkforening er stolte over at NMF Hedmark/Oppland er med og arrangerer KorpsCup Otta hver høst.

Finn frem notene, puss instrumentet og gjør dere klar til å delta med korpsmusikk enten dere er et brass- eller janitsjarkorps til god bedømmelse av kompetente dommere. Skulle dere ikke ønske å delta med konkurransespilling, kan dere likevel spille og få en bedømmelse fra dommerne til videre jobbing.

Informasjon om konkurransen og påmelding legges fortløpende ut på Otta Musikkforenings nettsider

Les hele invitasjonen her

Vi ses på cup, velkommen!

Ta gjerne kontakt med KorpsCup Otta
leder Randi Pedersen
tlf. 907 23 179 / epost: rand-ped@live.no

RESULTATER 2019:  Her kan hele resultatlisten lastes ned.