Hvert år under åpningen av Festspillene i Bergen har NMF Hordaland satt sammen et korps som har spilt når medlemmer fra kongefamilien ankommer for åpningen av Festspillene og det skal vi selvsagt gjøre i år også!

Vi ønsker  å sette sammen et stort og flott kongekorps hvor alle som vil kan delta.
I tillegg til et kjernekorps ønsker NMF Hordaland med dette å invitere alle sine skolekorpsmedlemmer til å delta i årets kongekorps.
Bli med og fyll Bergen by med herlig korpsmusikk!

NMF Hordaland vil, sammen med kjernekorpset, finne program og stille med dirigent.
Notemateriale blir sendt ut til alle deltagende korps i forkant av øvelsen.
I år består kjernekorpset av Bønes Skolekorps, Os Skulekorps og Lyderhorn Skolebrass.

Det er satt av følgende datoer til øving:

• 4.-5. mai
  • 21. mai (generalprøve)
  • 22. mai (konsertdag)

NMF Hordaland vil være behjelpelig med bekreftelse med tanke på fritak fra skole/undervisning konsertdagen. Mer informasjon vil bli sendt ut etter hvert.

Vi håper å se og høre  så mange som mulig i årets kongekorps!
Samlet påmelding fra korpset med navn og instrument på deltakere sendes til hordaland@musikkorps.no

Frist for påmelding er 10. april.