Koronarestriksjoner setter nok en gang stopper for en fysisk korpskonferanse.
Noe av innholdet vet vi vil være velegnet å gjennomføre digitalt.

Foredrag med «fenrik» Geir Aker – fredag 14. januar

Vi inviterer  alle musikanter over 15 år og alle styremedlemmer i korps i Rogaland til gratis motivasjonsforedrag med Geir Aker.
Foredraget er 14. januar kl 18.00-19.15.

I 2020 ble Geir Aker et fenomen over natta da han dukket opp i publikumssuksessen “Kompani Lauritzen”. Som kompaniets Fenrik ledet han deltakerne gjennom programmet med disiplin,  tydelighet og en stødig hånd. Denne kunnskapen lar seg overføre fra det militære til det sivile – disiplin, mestring og utvikling er noen av favorittemaene til Geir Aker, og han elsker å formidle dette i sine foredrag.

Vi vet at Geir Aker er god på skjerm, og vi har tro på at foredraget kan gi våre medlemmer en god vitamininnsprøyting på nyåret

Alle som ønsker å delta må melde seg på her:
PÅMELDING TIL FOREDRAG MED GEIR AKER

Kurs i Styreportalen – Stian Sømoen – lørdag 15. januar

Gründer, korpsmusiker og korpspappa Stian Sømoen mente det manglet noe som kunne gjøre hverdagen enklere for frivillige i kulturorganisasjoner. Stian Sømoen vil presentere nye Styreportalen og medlemsappen Tutti.
Med motto – Valgfrihet, vil nye Styreportalen være et godt system for korpsene. Det er mulig å velge tilleggsmoduler som passer hvert enkelt korps godt. Alle korps skal på nyåret være overført til Styreportalen.
Lørdag 15. januar kl 10.00-13.00 har du mulighet til å få god opplæring og til å stille spørsmål til det du lurer på.

Alle som ønsker å delta må melde seg på her:
PÅMELDING TIL KURS I STYREPORTALEN