Regionstyret i NMF Øst inviterer til Ledersamling og Dirigent-workshop i Oslo. I tillegg til at styret rapporterer på status fra regionen, er du invitert til et inspirasjonsseminar med en velkjent ringrev:

Frode Kyvåg kommer!

Ildsjelen Frode Kyvåg tar med seg all sin erfaring og spisskompetanse, og vil prate om FRIVILLIGHET, forutsetningen for å skape gode prestasjonsgrupper. I sitt inspirasjonsforedrag vil han dra linjer med idretten:

Når vi skal se på frivilligheten, motivasjonen, holdningene, inkluderinga, rekrutteringsarenaen, kompetanseutviklinga, er det ingen forskjell på musikkorps eller idrettslag.

Det blir selvfølgelig rom for spørsmål og innspill, og mingling over en kaffekopp.

Påmeldingsfrist: 15. november

Dirigent-workshop

I tillegg til programmet for styremedlemmene blir det invitert til en dirigent-workshop for regionens dirigenter. Lise Solberg Nilsen kommer for å lede repertoarsamtalen, mens engasjerte Tomas Austestad vil fortelle om tilbud og muligheter du som dirigent burde vite om. Dette blir en essensiell dag for deg som har hverdagen i skolekorpsene!

Praktisk

Ledermøtet er selvfølgelig gratis for tillitsvalgte og dirigenter fra NMF sine medlemskorps, men på grunn av bestillinger er vi nødt til å kreve påmelding. Frist er satt til 15. november.

Samlingen avsluttes med konsert av regionens musikalske fyrtårn: Regionkorps Øst (konsertstart kl. 17:00), denne gang i samspill med solister fra TUP (Talentutviklingsprogrammet til Norges Musikkhøyskole). Konserten med RØST er gratis for deltakere på Ledersamlingen.

Velkommen!