Hov Musikkorps har i løpet av 2019 lagt bak seg sin 96. sesong og er fortsatt inne i en særdeles aktiv og kreativ periode. Medlemmene i Hov musikkorps har  stor tro på å drive et aktivt korps og at korpset er et viktig bidrag i bygda hvor kultur og foreningsliv er en stor del av samfunnets samhold. Hov musikkorps gjør sitt beste med tanke på å gjøre seg synlige for innbyggerne i kommunen ved å holde konserter jevnt utover i året, samt ved deltakelse på offentlige arrangementer i regi av handelsstand og kommune som for eksempel maiarrangementer, julegateåpning og lysmesser. Hov Musikkorps deltar ved NM i Trondheim hvert år, og har de siste årene jobbet målrettet for å etablere seg i 2. divisjon. Korpset består av 35-40 musikere og har de siste 11 sesongene hatt Morten Fagerjord som fast dirigent. Korpset har et godt miljø med fokus på musikalsk utvikling.

Hov Musikkorps øver fast hver onsdag fra klokka 19.00-22.00 i kinosalen i Søndre Land rådhus.
Honorar og tiltredelse etter avtale.

For spørsmål ang stilling, kontakt:
Kai Jørgen Rognstad
tlf 977 91 970
epost: kai.rognstad@bbnett.no

Skriftlig søknad med CV sendes til
Hov musikkorps
Lausgardsvegen 310