[Du kan ikke lenger melde deg på via nettsaken, men du kan fortsatt bli med! Send e-post til monika@musikkorps.no eller på Facebook og vi sender deg lenken]

Lørdag 20. februar står Blåsemafian på scenen under MGP-finalen med bidraget «Let Loose»!

Visjonen bak Blåsemafian sin deltagelse i MGP er å hedre og fronte de gode verdiene som er godt forankret i korpsbevegelsen. Derfor har Blåsemafian gjort låten og bidraget – «Let Loose» – om til en bevegelse, der de ønsker å inspirere både aktive og tidligere korpsmusikanter i alle aldre. Gjennom Let Loose-bevegelsen skal Norge få se de gode verdiene å spille i korps fører med seg, som samhold, felleskap og mestring.

Sammen med NMF gjentar de suksessen med «Norges Største Zoom» og inviterer DEG til å være med å spille, drille og danse til «Let Loose». Forrige «Norges Største Zoom» hadde 1000 deltagere, og denne gangen er det klargjort til å huse langt flere. Det vil være med korps og kor fra inn- og utland, og derfor vil denne happeningen være «Nordens Største Zoom».

Sendingen vil være fylt med masse innhold og underholdning av Blåsemafian. Det vil være Norgespremiere på musikkvideoen til «Let Loose-bevegelsen», med et stjernelag fra ulike korps og Oslo Soul Children. Tale Top Torjussen, kjent fra serien «Klassen» på NRK Super og TikTok ,er med som sidekick-programleder og det vil være flere spennende gjester. Bli med på årets happening!

Tid: 17. februar, kl. 18-19.

Hør låten på Spotify

Informasjon om noter:

Det er en fordel å øve inn stemmen din før zoomen.

Blåsemafian har laget filmer der stemmene spilles samtidig som notene vises på skjermen. Filmer for Level 1 og Level 2 i tonearter C, Bb, Eb, F og F nøkkel i C finner du her.

Her kan du laste ned gratis solostemmer fra notebutikken.

I denne linken ligger solostemmer, ensemblenoter og korpsarrangement  som kan kjøpes i Notebutikken.no.

Informasjon om drill/dans:

Vil du være med å danse? Se dansen her.

Bli med på Norges Største Zoom, en samlingsplass med korpsmedlemmer fra hele landet, med Blåsemafian og Gardemusikken!!

Hilsen Blåsemafian og NMF