Utstillingen går parallelt med NM janitsjar 2017 – 31. mars – 1. april.
Åpningstider er fredag: 13.00 – 20.00 og lørdag 09.00 – 18.00.

Ved inngang til Olavskartalet i sør har Borg Musikk (borgmusikk.no) en stor utstilling – vis a vis bakeriet og NM-serveringslokalet på den andre siden. Litt lenger ned mot hotellet holder Korpsservice Skage (korpsservice.no) og Joars MusikkService (joarsmusikkservice.no) til.

Runder du av til høyre i retning utgangen mot Royal Garden finner du billettkontoret til NM janitsjar og utstilling med NMF med fokus på Musikkorpsenes År 2018 (musikkorps.no), Forsvarsmusikken (forsvaret.no/kultur/musikk) og Hans Majestet Kongens Garde (forsvaret.no/musikkogdrill)og i lokalet ved siden av vår samarbeidspartnere Norsk Noteservice (notebutikken.no/noteservice), Yamaha (yamaha.no) og Tryg (tryg.no/nmf) Spennende nyheter og vel verdt et besøk!

I Trondheimsymfoniens kantine kan du slappe av med mat & drikke og følgende utstillere:

Joars MusikkService (også) – joarsmusikkservice.no

Manger Folkehøgskule – manger.fhs.no