Hensikten med workshopene vil være å hjelpe korpsene til å holde aktiviteten i gang for medlemmene. Medlemmene vil få fremgang og korpset kan være godt forberedt til oppstart igjen. Her vil vi gi konkrete råd til aktivitet som kan gjennomføres i hverdagen vi nå står i, og tips til hvordan styret kan rigge korpset godt for fremtiden.

Digitale møter for korpsstyret
Disse kursene vil foregå onsdag 01/4 og torsdag 02/4. Her vil parallelle kurs arrangeres kl. 14.30 og 20.00. Hvert kurs vil vare i 45 minutter og har 20 ledige plasser. Kursdeltakerne melder seg på kurs for skolekorps eller voksenkorps.

Workshop om digitale korpsøvelser
Dirigenter vil få råd om hvordan lede digitale korpsøvelser, med Birgitte Grong. Dette har vært en stor suksess og nærmere 300 deltakere har deltatt på workshops hittil. Tirsdag 31/3 har vi fortsatt noen ledige plasser på workshopen kl. 11.00-12.00, mens torsdag 02/4 arrangerer vi workshop på kveldstid. Torsdagskurset vil vare fra 19.00-20.00 og det er plass til 25 deltakere.

Her kan du lese mer om workshop om digital undervisning

Vi ser frem til inspirerende møter med dere.

Sjekk også ut tipsene våre i saken om alternative korpsaktiviteter.