NUK skal dirigeres av Idar Torskangerpoll og Åge Jan Barlund skal fortsette sitt flotte arbeid med NUB-ungdommen!

Regionkorpset er et tilbud til deg som er mellom 14 og 19 år, som spiller i korps, og som ønsker ekstra utfordringer. I regionkorpset finner du inspirasjon i å spille sammen med andre musikanter som brenner for det samme som deg. Korpset ønsker å motivere til videre musikalsk utvikling og fortsatt medlemskap i de lokale skolekorpsene.

NMF Nordvest har to korps, et i hvert fylke. NUB har brassband besetning har sine øvinger i Sogn og Fjordane, mens NUK som har janitsjarbesetning har øviger i Møre og Romsdal. Begge korpsene er åpne for ungdommer fra hele regionen, uavhengig hvilket fylke ungdommen bor i.

Les mer om regionkorpsene, se datoer og meld deg på i dag!

Vi har lånt denne videoen av regionkorpset RØST i NMF Øst for å vise litt av hva regionkorps er. Videoen er laget på RØST sin aller første samling i 2014!