Om trenerkursene

Ung Trener

• Pensum dekker det mest grunnleggende man trenger som drillinstruktør både når det gjelder teori og praksis.
  • Kurset går over en dag og avsluttes ikke med eksamen.
  • Nedre aldersgrense 12 år
  • Deltakeravgift kr 700,- inkludert lunsj

Grunnkurs, Trener 1, Trener 2 og Trener 3

• Pensum dekker blant annet teori og praktisk trening på drill- og danseteknikk, koreografering, instruksjon og hvordan du kan bruke de ulike drillkategoriene i ditt eget korps.
  • Hver kursdel avsluttes med en eksamen (bestått/ikke bestått).
  • Eksamen på trener 3 dekker både teori og praksis fra alle kursdelene (bestått/ikke bestått).
  • Nedre aldersgrense 15 år
  • Deltakeravgift kr 1350,- per kurs inkludert lunsj

Generell informasjon

• I utgangspunktet er kursene forbeholdt medlemmer i NMF sine medlemskorps/tropper. Dersom ikke-NMF medlemmer ønsker å delta, vil deltakeravgiften økes med 50%.
  • Påmelding skjer etter «først-til-mølla»-prinsippet. Maks 20 deltakere pr kurs.
  • Det er bindende påmelding fra samme dato som påmelding til det enkelte kurs stenger.

Vi følger til enhver tid myndighetenes gjeldende råd og forskrifter vedrørende smitteverntiltak og gjennomføring av arrangementer. Dersom kurset blir avlyst av NMF, refunderes deltageravgiften i sin helhet til alle påmeldte.

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål: sissel@musikkorps.no