Malin er 14 år, og driller for Spjelkavik Drillklubb. I VM stiller hun i x strut, solo rythmic twirl junior og parade corps.

Hva gleder du deg mest til med VM drill?

Det jeg gleder meg mest til med VM er reisen og oppholdet med resten av landslaget, samt muligheten til å gå på gulvet og representere Norge i flere kategorier.

Hva er ditt beste drillminne?

Mitt beste drillminne er fra NM 2017 da jeg gjorde null mist i rhythmic twirl junior.

Har du et forbilde?

Innenfor drill er Adaline Bebo et stort forbilde for meg. Ellers synes jeg at det er viktig å være seg selv og vise hensyn ovenfor hverandre.

Du stiller i flere kategorier, hvor tror du at du kan nå lengst?

Jeg tror jeg/vi kan nå lengst i parade corps. Dette både på grunn av tidligere plasseringer, og en veldig flink koreograf og trener i Ida Kleiven Wågsholm.

Kan du gi oss et hint på koreografien?

Jeg ville beskrevet koreografien som sambainspirert med show faktor!

Hva er dine sterkeste sider på parketten?

Mine sterkeste sider på gulvet er nok kroppsteknikk og musikalitet, samt piruetter i x-strut.

Vi ønsker Malin lykke til i VM drill på Lillehammer. Her ser du all informasjon om arrangementet!

Les også: Bli bedre kjent med Marie Odinsen, Emma Evans Haaland og Amalie Bustgård Pettersen.