VIRTUOST VESTLAND!

En korpsbonanza og ei festsframsyning utan like!

Ein variert musikalsk bukett med verk av Eivind Groven, Johannes Hanssen, Ennio Morricone. John Williams, Strauss, Fats Waller, Connick. Glenn Miller, Bobby Sherwood, Gordon Goodwin.

Dirigent: Reid Gilje

Konferansier: Arvid Anthun

Sjøforsvarets Musikkorps (tidlegare Forsvarets Musikkorps Vestlandet) er eit av Bergens to heilprofesjonelle orkestre. Spesielt innanfor genren ny musikk har Sjøforsvarets Musikkorps gjort seg merka,  med ei rekke kritikarroste plateinnspelingar, festivalopptredenar, urframføringar og ikkje minst kåringa av Årets Utøver av Norsk Komponistforening i 2008.

Sjøforsvarets musikkorps er kjent for sin moderne og nyskapande tilnærming til repertoaret.

Musikarane i Sjøforsvarets musikkorps held eit svært høgt nivå, også i internasjonal samanheng.

Gå inn på:  https://www.fordehuset.no/arrangement/konsert-med-sjoforsvarets-musikkorps

Priskategori: Medlemmar av NMF og bruk koden: Tuba2020 så får du billetten til 100,-
(ord. 250/300)