Får å gjøre det enklere for korpset, har vi laget noen plakater, forslag til tekst i sosiale medier, bilder til bruk på både facebook-siden og instagramkontoen deres. Hver nye kunde får 23 % rabatt, og i tillegg får korpset 3 % provisjon på forsikringssummen. Og vedkommende må ikke være medlem av korpset. Det kan være naboen, en god kollega eller besteforeldre.

Noe av det som gjør ordningen ekstra gunstig, er at korpset får provisjon hver gang forsikringen fornyes. De korpsene som hadde høy provisjon i 2018, vil også få en høy provisjon i 2019.

Denne avtalen har vært den raskest voksende avtalen i Tryg, noe de jevnlig forteller og er stolt over! Men samtidig ser vi at det er mange korps som ikke benytter seg av ordningen. Nå har dere sjansen til å gjøre et fremstøt mot egne medlemmer, venner av korpset og han eller hun dere ikke hadde tenkt på.

Vi har en egen side der du finner du verveplakater, bilder til å legge ut på sosiale medier og forslag til tekst dere kan sende på e-post eller på sosiale medier – klikk deg inn på KAMPANJESIDEN