Daglig leder i NMF Hordaland, Janne Rabben, er ei aktiv dame bosatt i Alver kommune. Hun spiller håndball, har danset leikaring for den thailandske prinsessen, har gått Skarverennet flere ganger og har løpt halvmaraton i Stockholm. Hun er også korpsmamma, fotballmamma og håndballmamma for de tre barna hun har sammen med mannen, Stian.

Nå forteller Janne at NMF Hordaland har en ledig nøkkelstilling som produsent.
– Vi har en ansatt som har søkt nye utfordringer etter flere år her i NMF. NMF Hordaland trenger deg som elsker korps og som synes at det å produsere korpsarrangement er noe av det gøyeste du gjør.

Vil du lage verdens beste fritidstilbud for barn, unge og voksne i Hordaland? Søknadsfrist: 19. februar!

Janne ser etter deg som vil ta NMF Hordaland til nye høyder! Foto: Privat.

Korpsbevegelsen skal være godt skodd for fremtiden

NMF Hordaland er kjent for å lage gode og velrennomerte produksjoner. De er en liten, kompetent og dedikert stab, som per dags dato består av daglig leder og produsent, og har kontorplass sammen med NMFs hovedkontor i Bergen. Produsentstillingen innebærer å gjennomføre NMF Hordaland sine aktiviteter, både operativt og administrativt. Man får ansvar for helhetlig planlegging, gjennomføring og evaluering av regionens arrangementer.

Janne ser nå etter en kollega som vil skape de magiske øyeblikkene for korpsmusikanter og drillere!
– Dette vil innebære markedsføring, planlegging, koordinering, booking og gjennomføring av arrangementet. Du vil få budsjettansvar og må evne å makse det man får ut av de midlene vi har til rådighet! Men du vil også bli involvert i prosjekt på tvers av organisasjonen.

I slutten av januar kunne NMF fortelle om solid medlemsøkning i 2022 og det er spennende tider i korpsbevegelsen.
– Sammen jobber vi for å være en korpsbevegelse som er godt skodd for fremtiden og reisen vår fremover kommer til å ta av, avslutter Janne, som er tilgjengelig for spørsmål på 922 63 077.

Janne med sitt regionsstyre. Foto: Privat

Tre grunner til å søke på denne stillingen:

• Du får jobbe med å bidra til at barn, unge og voksne har den beste hobby i den største kulturfrivillige organisasjonen for barn og unge i Norge
  • Du får arbeide i et energisk miljø som er i utvikling, og tilpasser seg fremtiden. Vi skor NMF for fremtiden nå!
  • Du får ansvar for de store og viktigste arrangementer som blant annet Hordablæsten, sommerkurs og Kongekorpset.

Jubileumskonsert med Hordaland Ungdomskorps (HUK) i 2021.

NMF Hordaland er teknisk arrangør for NM brass, som arrangeres hvert år i Grieghallen, Bergen. Foto: NMF/John Vint

Sommerkurs arrangeres i alle våre regioner. Du vil få ansvar for sommerkursene i Hordaland.

NMF Hordaland arrangerte Pridekorps i Bergen under Pride 2022. Foto: NMF/Torbjørn Dagestad.