NILS MAGNE ABELSETH

Nils Magne Abelseth

Nils Magne Abelseth er busett i Sandøy kommune. Han arbeidde som kulturskulerektor i 14 år før han vart ordførar i 8 år. I dag er han tilsett som einingsleiar/rektor for grunnskulen i kommunen, men har permisjon frå stillinga og er inne i eit engasjement som Pedagogisk koordinator i Sunnmøre regionråd. Nils Magne har dirigert og dirigerer mange av dei beste amatørkorpsa i Møre & Romsdal fylke og er aktiv som dommar i musikkonkurransar på alle plan. Han var leiar for NMF sin musikksommarskule i Surnadal i 15 år. Han er fast dirigent for Herøyspelet “Kongens ring”.

THOR ARTHUR HAGEN

Tor Arthur Haugen

Tor Arthur Hagen (51) er utdannet musikkpedagog og korpsdirigent fra Bergen  musikkonservatorium. Som utøver var han bl.a. solohornist i Eikanger-Bjørsvik musikklag på midten av 80-tallet, der han bl.a. var med på å vinne Norgesmesterskapet for brassband to ganger. I -86 fikk han solistprisen i Siddis Brass. Som dirigent har han først og fremst vært knyttet til Fagernes musikkorps, men var også dirigent i Jaren hornmusikkforening i 2000-01, og har vært gjestedirigent/instruktør i flere andre korps. Hagen har også vært dommer i en rekke korpskonkurranser. Han jobber for tiden som stabsleder i Øystre Slidre kommune.