Transport

35 % på Øvings- og kontormøbler

Kode: Korps

Musikk-miljø

-55% fra gjeldende listepris på Trommene og Trommestikkene i tilbudet. Begrenset antall

-15% rabatt på«ting og tang» fra Agifty, så langt beholdningen rekker.

Kode: NMF394

Hantek

Spesialist og leverandør av formstøpte ørepropper og in-ear monitors. Perfekt passform, høy lydkvalitet og skreddersydd til dine ører. 25 % på formstøpte ørepropper og 40% på universale ørepropper.

Benytt deg av tilbudet ved å kontakte dem på  Kontakt@hantek.no

Økonomi

Tryg

Få inntil 23 % rabatt på private forsikringer og gi 2 % av forsikringspremien til korps i ditt hjerte.

Klarkraft

Lavere påslag med fast månedspris på 26,- Laveste påslag på 1,9 øre. Det gir deg 30% rabatt på markedspris.

Storytel

Gir nye medlemmer ubegrenset tilgang til lydbøker på Storytel i 30 dager.

Hjem og fritid

Enosol

Rabaterte priser på solcellepanel, el-billadere og takbytte. NMF sine medlemmer får  750,- i rabatt per kWp installert, inntil 20 kWp.

Skoringen

20% avslag på utvalgte pensko og joggesko i 20 utvalgte testbutikker. Se utvalget av sko her!

Strømpe

15% rabatt på sokker og strømper i nettbutikken. Bruk kode KORPS15. Du kan også få mer enn 15% rabatt ved å bestille større volum av aktuelle knestrømper til barn og voksne, ta kontakt på hei@strompe.no

Hjem & Fritidsshoppen.no

Norges nye Campingbutikk, leverer det meste av det du trenger av utstyr til camping og fritid, og smarte ting til hjem og kjøkken. Som medlem av Norges Musikkorps Forbund får du spesialpriser på en mengde varer når du registrerer deg som mottaker av vårt nyhetsbrev, og fast rabatt på 15% på alt du bestiller av ordinære varer i nettbutikken.

Bruk din rabattkode: Korps når du bestiller i nettbutikken.

Folketeateret

Rabaterte priser på forestillinger. Nå 30% på Sound of music!

Forsvarets musikk

Tilbudet kan variere fra gratis billetter til prosentbaserte rabatter

For å aktivere rabattkorden, gå inn på biltjenesten og velg «Norges Musikkorps Forbund»
Se de ulike aktiviteten her:

Oslo filharmonien

Rabaterte priser på konserter. Tilbudet kan variere fra gratis billetter til prosentbaserte rabatter.

Overnatting

Strawberry Hotels

Få opptil 20 % rabatt på hoteller overnattinger og oppgradering til Silver-medlemmsskap.

Kode: 66178

Scandic Hotels

Få opp til 10% rabatt på hoteller og overnattinger hos Scandic ved å bruke kode: D00003514