I Solo 2 Baton kom fem norske utøvere til finalen. Lina Bø Storlykken i Preteen, Amalie Bustgaard Pettersen og Henriette Brandsnes Bekken i junior, Øydis Kind Refsum i senior og Mathias Langseth Eliassen i senior men.

I duett har vi finalister i alle aldersklassene. I Juvenile er Rita Moen og Nele Ammicht i finalen, i preteen er Emilie Gudbrandsen og Iselin Kallevig Skotveit (bildet) klare, i juniorklassen er Henriette Brandsnes Bekken og Emma Vegel Tolderud klare og i seniorklassen er Maya Kosmo og Mathias Langseth Eliassen finaleklare.

Vi gratulerer alle de norske utøverne med finaleplassog ønsker lykke til videre i konkurransen. Fredag er det blant annet  X Strut innledende runder og rytmisk drill innledende runder. Følg direktesendingene på Livestream.com/NMF og i sosiale medier.