HOKK er regionkorpset for alle spilleglade ungdommer fra Innlandet. HOKK har janitsjarbesetning og består i dag av omlag 60 musikanter.

Korpset er et tilbud for medlemmer i NMF Innlandet, og er en flott mulighet for deg som spiller i skolekorps og som ønsker en ekstra utfordring. Her finner du inspirasjon i å spille sammen med andre musikanter som brenner for det samme som deg. Korpset ønsker å motivere til videre musikalsk utvikling og fortsatt medlemskap i de lokale korpsene.

Les mer om HOKK her.

De som allerede har vært med i HOKK, behøver ikke å søke om nytt opptak, men beholder plassen videre.
Det gjøres opptak kun for neste sesongen, 2022/23.

Påmeldingsfrist: 21. august 2022
Søk her.

HOKK har en deltageravgift på kr 950,- pr deltager pr samling i inneværende sesong.

I sesongen 2022/23 består regionkorpset HOKK av 60+ entusiastiske ungdommer i aldersgruppen 15-19 år. Vi håper på like stor iver og påmelding for kommende sesong!

Dirigenten i HOKK er den fantastiske Maria Molund. Hun har vært dirigent i korpset siden 2021 og korpset har virkelig vokst under hennes ledelse.

Regionkorpset HOKK ønsker å holde et høyt musikalsk nivå og det kreves av medlemmene at de både stiller lojalt opp på alle samlinger i løpet hele sesongen, og at de møter godt forberedt.

Til neste sesong, så ønsker vi å supplere på besetningen på følgende instrumenter; obo, fagott, klarinett, bassklarinett, altsaxofon, trompet, horn og tuba. Ved stor søknad kan det bli aktuelt med prøvespilling til enkelte instrumentgrupper.

Korpset har tre-fire helgesamlinger i året på forskjellige steder i regionen. Hver samling avsluttes vanligvis med en konsert sammen med det lokale vertskorpset.
I pinsen 2023 planlegges det en tur til Finland. Deltageravgift er fremdeles 950,- for hele turen.

Dato for samlingene i neste periode er:
9. – 11. september 2022
18. – 20. november 2022
17. – 19. februar 2023

Pinsen 2023 – tur til Finland 26.-29. Mai 2023

Ved spørsmål om HOKK eller samlingene, ta kontakt:
David Morton, musikkonsulent NMF Innlandet
tlf: 95400171