Eina Musikkforening gjør ulike prosjekter i løpet av året, fra å spille i gata 17. mai og ha lokale konserter til å være med i NM Janitsjar. Dette gir variasjon i repertoar og type utfordringer gjennom året. På lokale konserter har vi spilt både med lokale og kjente sangsolister og alene. Vi har deltatt fast i NM siden 2003, og ser på innøvingsperioden før NM som ei fin tid på året hvor vi ofte utfordrer oss selv mer enn i andre perioder. I 2024 spiller vi i 5. divisjon – her har vi vekslet mellom 3, 4 og 5. divisjon. Den årlige deltakelsen i NM ønsker vi helt klart å fortsette med.

Vi mener det er viktig med et godt samarbeid mellom styret, musikkutvalget og dirigenten og vår nye dirigent vil ha en viktig rolle i dette samarbeidet. Korpset har et godt sosialt miljø, og vi har vært rundt 30 aktive medlemmer i ganske mange år. Vi ønsker å rekruttere flere unge til korpset, og samarbeider gjerne med dirigenten for å få til det. Korpset øver på Eina Grendehus, rett ved Eina Stasjon på Gjøvikbanen og har fast øvingsdag på mandager.

Vår nye dirigent må være faglig dyktig, men også sosial person som blir en del av miljøet i korpset.

Vi er på jakt etter å engasjere en fast dirigent, som ser for seg å jobbe hos oss i noen år som utgangspunkt.

Ta gjerne kontakt med oss for en prat, så vi kan finne ut av om dette kan bli en match.

Kontakt med styreleder Pål Ivar Hoelsveen
tlf. 917 89 118
epost: palivarhoelsveen@gmail.com

Send oss gjerne noen ord om deg selv og spesielt hvorfor du tror du kan være et bra valg for oss! Søknad med CV og referanser sendes på e-post.

Søknadsfrist: 15. februar 2024

Les mer om oss på facebook-siden vår her: