Er du vår nye juniorkorps dirigent?

Vi søker en entusiastisk og engasjert dirigent til å lede vårt juniorkorps i Hammartun skolekorps, etablert i 1913. Korpset består av rundt 50 medlemmer, barn og ungdom i alderen 8-19 år. Med lange tradisjoner har vi et stort fokus på musikkglede, sosialt samvær og trivsel.

Arbeidsoppgaver:

• Planlegge og gjennomføre ukentlige øvelser for juniorkorpset.
  • Utvikle et variert repertoar som passer for ungdomsnivået og inspirerer musikantene.
  • Veilede og motivere aspirant- og juniormusikantene i deres musikalske reise.
  • Samarbeide med foreldre, lærere og andre interessenter for å støtte barn og unges musikalske utvikling.

Kvalifikasjoner:

• Har musikkutdannelse og/eller tidligere erfaring fra skolekorps.
  • Erfaring som dirigent for juniorkorps er en fordel.
  • Evne til å inspirere og kommunisere effektivt med barn og unge musikere.
  • Fleksibilitet og kreativitet i tilnærmingen til musikalsk læring.
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.

Vi tilbyr:

• En unik mulighet til å påvirke og forme barn og unges musikalske utvikling.
  • Et inspirerende og inkluderende musikkmiljø.
  • Konkurransedyktige vilkår og muligheter for personlig og profesjonell utvikling.

Om Hammartun skolekorps:

Hammartun skolekorps ble etablert i 1913 og har en stolt historie med å dyrke musikalsk talent og fellesskap. Vi består av ca. 50 dedikerte medlemmer i alderen 8-19 år. Vårt korps har et sterkt fokus på musikkglede, sosialt samvær og trivsel.

Søknadsfrist: Snarest, søknader behandles fortløpende.

For spørsmål, ta kontakt med:

Søknad og CV sendes til: leder@hammartunskolekorps.com

Vi ser frem til å motta din søknad og bli kjent med deg!