– Jeg takker for tilliten jeg har fått som regionleder for NMF Hordaland fremover. På regiontinget vedtok vi ny strategi for perioden, og her vil vi ha et særlig fokus på å få et enda tettere samarbeid med medlemskorpsene våre. I den forbindelse vil vi opprette nye og gode møteplasser der vi inviterer til debatt og samarbeid, sier regionleder Eivind H. Hermansen.

Det nye regionstyret er som følger:

Eivind H. Hermansen – Styreleder, valgt inn fra Skjold Nesttun Janitsjar (Gjenvalgt)

Sara Hamre Sekkingstad – Nestleder, valgt inn fra Manger Skulemusikklag (Gjenvalgt)

Kåre Stokke – Styremedlem, valgt inn fra Arna Skulemusikklag (Gjenvalgt)

Knut Johan Onarheim – Styremedlem, valgt inn fra Tveiterås Skolekorps (Gjenvalgt)

Gunn Petersen – Styremedlem, Samnanger Skulemusikklag (Ny i styret)

Ellen Nesse – Styremedlem, valgt inn fra Fortunens Musikkorps (Ny i styret)

Julie Skeie Olsen – Styremedlem, valgt inn fra Tysnes Musikklag (Ny i styret)

Kontrollkomiteen

Øystein Kallekleiv – Leder, valgt inn fra Salhus og Hordvik Skolekorps  (Gjenvalgt)

Birthe Ørbeck-Lomheim – Medlem, valgt inn fra Jernbanens Musikkorps (Gjenvalgt)

Cecilie Kaarstad – Medlem, valgt inn fra Kleppe Musikklag (Gjenvalgt)